Üdvözöljük az InqSoft Támogatási Központjában


     A támogatási kérelmek korszerűsítése és az Ön jobb kiszolgálása érdekében támogatási jegyrendszert használunk. Minden támogatási kérelemhez egyedi jegyszám tartozik, amely segítségével nyomon követheti az előrehaladást és az online válaszokat. 

     A COVID-19 második hullámának megjelenésével párhuzamosan az InqSoft Kft. továbbra is kiemelt fontosságúnak tartja ügyfeleit és egészségük megőrzését. Ezért a Magyarország Kormányának 484/2020. (XI. 10.) Korm. rendelete a veszélyhelyzet idején alkalmazandó védelmi intézkedések második üteméről (https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a2000484.kor) című rendeletével - Ügyfeleink és Kollegáink egészségének megőrzése érdekében a vészhelyzeti időszakban korlátozza a helyszíni kiszállással járó munkákat.

Kérjük, hogy amennyiben lehetséges emailben, vagy az Ügyfélkapu oldalon keresztül jelentsék be a hibákat és panaszokat. Az InqSoft Kft. a hibák távolról történő megoldására törekszik, mellyel kapcsolatban Ügyfeleink együttműködését és megértését kérjük! További részleteket a Tudázbázis COVID-19 témakörében találhatnak.

http://ugyfelkapu.inqsoft.hu/kb/faq.php?cid=2

További információkat az alábbi elérhetőségeken találhat:

Email: helpme@inqsoft.hu

Email2: segíts@inqsoft.hu

Facebook: InqSoft Kft. | Facebook