Frequently Asked Question

03 - Informatikai hibák bejelentése és kezelése COVID-19 vészhelyzeti időszak alatt
Utolsó módosítás 2 évvel ezelőtt

Az InqSoft Kft. - összhangban Magyarország Kormányának 484/2020. (XI. 10.) Korm. rendelete a veszélyhelyzet idején alkalmazandó védelmi intézkedések második üteméről (https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a2000484.kor) című rendeletével - Ügyfeleink és Kollegáink egészségének megőrzése érdekében a vészhelyzeti időszakban korlátozza a helyszíni kiszállással járó munkákat.

Kérjük, hogy amennyiben lehetséges emailben, vagy a http://ugyfelkapu.inqsoft.hu oldalon keresztül jelentsék be a hibákat és panaszokat. Az InqSoft Kft. a hibák távolról történő megoldására törekszik, mellyel kapcsolatban Ügyfeleink együttműködését és megértését kérjük! További részleteket a mellékelt tájékoztatóban olvashatnak.

A bevezetett korlátozások és a vészhelyzet miatt az InqSoft Kft. feladatai jelentős mértékben megnövekedtek, így Ügyfeleink türelmét kérjük az esetleges hosszabb válaszidő miatt. Továbbra is törekszünk a lehető leghamarabb minden bejelentésre válaszolni és segítséget nyújtani (a szerződésben meghatározott időkereten belül).

Elérhetőségeink:

Ügyfélkapu: InqSoft Support

Email: helpme@inqsoft.hu

Email2: segíts@inqsoft.hu

Facebook: InqSoft Kft. | Facebook

Mobil (csak indokolt esetben): +36-30-6966452

Kérem várjon!

Kérem várjon.. egy pillanat és kész!